De eerste keer naar de fitness

Niet de eerste keer in mijn leven, maar wel de eerste keer in 10 jaar !
Ik was best zenuwachtig en onwennig. En wist niet goed meer wat ik nu weer moest meenemen of aandoen.
De begeleider is een vrouw en dat vind ik nu toch precies wat aangenamer.

Die sportschoenen en kousen had ik gekocht, maar een sportbroek had ik niet. Dan maar een zwangerschapslegging aangetrokken en een zwarte top van Noppies en daarover een oversized shirt (die ik wel uitgedaan heb voor het sporten).
Zo ging ik dus sporten, maar ik weet nu dat ik echt wel een soort van sportbroek nodig heb en een sporttop :-). Iets dat allemaal niet teveel spant rond mijn buik. En tja. Dus ook meer sportkousjes en misschien nog een extra BH ofwel moet ik nog vaker BH's wassen (nu heb ik er 2).
Sporten kost dus wel een beetje geld voor je kan beginnen.

In de fitness was het genieten. Ik kreeg allerlei oefeningen aangepast aan mijn zwangerschap en mijn probleem (overgewicht) en eigenlijk was er maar 1 oefening die ik zwaar vond dus voor de eerste keer viel dit wel mee (al zal ik morgen zien of ik spierpijn heb of niet).
Ik had een enorm voldaan gevoel achteraf en vond het jammer dat het voorbij was.

Toen moest ik gaan douchen en ik had maar 1 handdoek mee en alleen shampoo. En geen proper ondergoed, maar wel propere kledij.
De volgende keer (maandag)dus echt wel even denken aan 2 handdoeken en ook douchegel en proper ondergoed !!
En een sporttasje had ik ook niet. Alles had ik gestopt in een kindertasje :-).

Maar goed. Het was tof! Het voelde goed.

Reacties

  1. Moedig hoor..en goed van jou. Fijn dat je er ook nog van geniet. Een beetje -jou-tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou mij precies zo kunnen overkomen, zo half voorbereid qua kleding :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als de kledij maar goed zit dat is toch het belangrijkst. Het komt vast goed. Veel plezier voor de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)