Het jaarlijkse zomer shopdagje met de dochters (traditie!)




 
Traditiegetrouw na de examens ging ik vandaag met de grote dochters op stap.
Dat begon met een uitgebreid ontbijt.
Daar kunnen we alle vier enorm van genieten.
Nadien was het winkel in, winkel uit.
Dat was minder.
Eigenlijk doe ik dat niet zo graag, maar de dochters vinden het fantastisch.
Een paar dingen heb ik hen uit hun hoofd kunnen praten omdat ik vond dat het veel te duur was, maar ze hebben toch ook een paar prachtige zomerstukken gekocht en meestal met korting. Want officieel zijn het dan wel nog geen Solden. Iedereen weet dat het er eigenlijk wel al zijn :-).
Op het einde gingen we nog een Latte drinken. Ja. Alle vier ! We houden op dat vlak van dezelfde dingen.
En dan was het weer HOP naar huis want ik had heel erg nood aan mijn middagdutje.
 
 
De dochters waren weer heel erg in hun nopjes (en ik stiekem ook!).
En het is een leuke traditie zo twee keer op een jaar.
 
Nadat ook de kleintjes van school kwamen (en er opnieuw een vriendje bleef spelen)kon ik de andere kleine dochter nog verrassen met een cadeautje.
Deze week heeft ze voor de tweede keer dit jaar een oorbel verloren en omdat ik niet wil dat haar gaatje dichtgroeien kocht ik haar nieuwe belletjes.
Ook zij was blij met haar nieuwe hartjes. Het kleedje dat ze draagt is een aanwinst van op de beurs. Ik denk dat ik er vier euro voor betaald heb.

 
Zo. En nu ga ik aan de kook.
Gevulde courgetten uit mijne pa zijne hof volgens de pa zijn recept.
 
Straks nog even naar vier oudercontacten.
En dan is de dag weer om.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)