Fee in the picture

 De ochtend was helemaal alleen van Fee en mij. We gingen boodschappen doen en naar de kinderboerderij waar we eerst naar de dieren keken en nadien wat lekkers aten. Héérlijk zo met ons tweetjes.
Thuis deed ik nog wat administratie terwijl Fee met de pop speelde en toen was het alweer tijd om de kinderen van school te halen. Alles met de fiets. Gisteren kocht ik ook een stappenteller die ik vandaag voor het eerst een volle dag zal gebruiken. 4155 stappen deed ik op een halve dag (gisteren dus). Vandaag zit ik na een halve dag op 4890 stappen. Het moeten er 10000 zijn op het einde van de dag.
Het fietsen tel ik niet mee (al mag je dat eigenlijk wel meetellen als stappen).
De stappenteller was een kost van 31 euro bij de CM, maar het past in mijn plan om steeds fitter te worden.
Ook heb ik het plan opgevat om per week minstens vier dagen zonder vlees in te lassen.
Gisteren aten we dus volkorenpasta met groenten en kaas. Vandaag wordt dat een ovenschotel met aubergines. Alles van Smartmat.



Fietsen is niet altijd zonder stress. Deze week lagen de ketting van zowel Lies als Thijs er al eens af.
 
Verder is één der jongens zijn nieuwste (dure) jas alweer kwijt en dit is echt niet de eerste keer! Ik hoop echt dat ze terug gevonden wordt. De vorige duurdere jassen bleken ook spoorloos verdwenen. Blijkbaar zijn die jassen erg in trek en letten ons jongens niet al te best op. Ik weet eigenlijk niet waarom ik ze zulke jassen blijf kopen :-(. Hij krijgt alleszins geen nieuwe !
Langs de andere kant hoop ik soms dat iets 'verdwijnt' terwijl het lelijke stuk dan telkens weer blijft opduiken.
 
Zo. De middag komt er nog aan met twee kappersbezoeken zodat de jongens weer korte kopjes hebben.
 
Fijne woensdag !

Reacties

  1. HOI?
    oei is niet leuk hé kledij die verloren loopt (misschien naamtekenen ?)
    Hier heb ik een stappenteller op mijn gsm en da's heel handig als je gaat wandelen dan zet je spotify op je oren met je zelfgekozen muziek en tellen die je stappen automatisch.Ik heb zojuist een wandeling erop zitten van 5.5 km en da's 7595 stappen en dan zeggen die ook hoeveel ik er nog moet zetten om tot aan mijn 10000 te geraken.Het is maar een klein iets maar het helpt wel om er elke dag proberen voor te gaan ook omdat die dit allemaal in statiestiekjes zet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie ochtend samen. Kleding kwijt is vervelend. Ik maak ook gebruik van een stappentellerapp. Meestal haal ik tussen de 7 en 8000.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)