't Is Feest voor Fee en andere leuke gebeurtenissen

 Helaas zijn de foto's wat wazig, maar ons Fee werd vrijdag ook alweer 2 jaar. En ze kreeg 2 taarten. Een worteltaart en een aardbeientaart. Allebei superlekker.
 's Morgens had ze al de pakjes mogen uitpakken. Een boek en kleertjes.
En daar was ze blij mee en ja. Ze had de hele dag dolle pret. Ze ging zelfs in een plas rollen op haar verjaardag. Dat was op vrijdag! Op zaterdag vierden we nog wat verder...zo gaat dat bij kleine kindjes. Het kan nooit lang genoeg duren. De liedjes zingt ze ondertussen vurig mee, maar een kroon op haar hoofd zag ze niet zitten.


 Ons Fee werd geboren als een stevige baby van 4,7 kg na een supersnelle bevalling. Ze werd vanaf de eerste dag op handen gedragen door broers en zussen en dat is nog steeds zo. Vooral de grote meisjes zijn dol op hun kleine zusje.
 Vorig jaar zag ze er nog zo uit. Ondertussen zijn de babykilootjes wat aan het verdwijnen. En ze begint nu heel goed te praten in volzinnen. Allemaal zo plezant om dat allemaal vanaf de eerste rij te mogen meemaken.
 
Verder ging ik dit weekend ook uit eten met andere moeders (mama's van het tweede leerjaar: Thijs zijn klas)en dat was héél plezant en dus werd het ook laat. Rond 1 uur was ik pas thuis en amai: dat voel ik al het hele weekend. Maar waarschijnlijk vond ik er ook een wandelpartner :-).
 
Ik kocht ook alle sandalen. Ons kinderen zijn eindelijk volledig in orde voor de zomer wat de schoenen betreft. De rekening qua kledij en schoenen zal deze maand dus wel wat duurder uitvallen. Ik ga wel de kledij tot en met 9-10 jaar enkel nog tweedehands kopen of van een duurzaam merk (Serendipity ofzo). Natuurlijk zal ik af en toe ook nog elders wat kopen, maar ik wil het echt beperken.
 
Ik verkocht nog wat op kapaza aan een hele sympathieke mevrouw. Ook vandaag komen er mensen langs en via Lets probeer ik ook dagelijks wat te doen, maar onze groep hier is minder actief dan de vorige groep. Dat is soms wat demotiverend. Ik zou graag wat meer jonge gezinnen in de groep krijgen, maar ja.
 
Vandaag wordt het gewoon een lekker luie zondag met veel lezen en ondertussen de was doen.
 
Fijne zondag!

Reacties

  1. Zalig!
    Had Feetje zwart haar bij de geboorte en nu blond? :-) Ik heb niet zoveel ervaring met baby's en kindjes maar ik ben onder de indruk. :-)

    Vier ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met jullie jarig meisje gr Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoera voor Fee( en natuurlijk de mama niet vergeten)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd. Wat gaat het snel. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inmiddels wel erg laat, maat toch: van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)