Secret Santa: editie 2014

De Sint moet nog komen en daar ben ik al met nieuws over de Kerstman. Foei !!
Maar het heeft een goede reden.

In het verleden deed ik hier al eens aan mee en dat vond ik zelf superleuk. Ook al ben ik eigenlijk niet zo erg creatief. Het lukte me om op tijd een cadeautje samen te stellen. Zelf mocht ik er ook één ontvangen. Waaronder een heel persoonlijk zelfgemaakt cadeau. Dat verband hield met mijn naaien dat ik toen deed. Ik doe dat ondertussen niet meer, maar het cadeau heb ik nog steeds :-).

Meedoen deed ik niet meer. Voornamelijk omdat ik anderen altijd ontzettend creatief vond en zij de meest wonderlijke cadeaus konden samenstellen en ik vond het anders voor mijn eigen gekozene nogal sneu dat ik hun afzender was.

Kun je nog volgen?

Maar nu is de editie weer anders. Geen cadeaus meer, maar mooie woorden. En dat kan ik wel goed geloof ik. Dus ik doe alvast mee met Secret Santa in 2014.
En inschrijven kan maar tot 4 december. Dus voor de Sint komt. Daarom ben ik er zo als de kippen bij.

Doe ook mee en je krijgt supermooie wensen in je brievenbus.

Reacties

  1. leuk initiatief!want wie krijgt nu niet graag leuke post!(geen facturen,hihi),even nagekeken en stille volgers zoals ik kunnen hieraan niet aan deelnemen,dus ik was al met de goede bedoelingen maar het zal niet voor mij zijn....groeten debora

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)