Spring, spring, ...'t leven in

 Ik weet niet hoe het er bij jullie aan toe gaat, maar ons kinderen springen graag. En als dat buiten op de trampoline niet meer kan dan doen ze dat binnen wel ergens. Zetels zijn natuurlijk favoriet. Plezier dat ze dan kunnen hebben...tot er één verkeerd springt natuurlijk.

 Fietsen verban ik naar de kelder in de herfst/winter. Liesje turnt ook graag. Ze laat graag zien wat ze allemaal al kan.
 Al gauw komen er andere kinderen bij die wel een tikkeltje wilder springen dan. Dan is het bijna uit met de pret.
 Ik steek ondertussen mijn kop in het zand, eh, het boek bedoel ik.
Springen en schommelen doen kleine kinderen het liefste van allemaal.
Een goede tip voor de Sint dus. Een trampoline, eventueel een mini voor binnen. En veel kussens om in te vallen.

Reacties

  1. Hier is het de jongste die vooral altijd en overal springt. Klautert de vensterbank op, om dan in de zetel te springen. koprollen is ook nog een favoriet, het liefst in de winkel als we aan de kassa staan. Maar hij heeft dan ook een voorbeeld aan de grote broer die turnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's, maar vooral fijn dat je je kinderen dit plezier gunt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)