Verliefd op mijn boekenkast

 Verliefd op een boekenkast? Kan dat?
Vorig weekend heb ik mijn boekenkast nog eens herschikt en ik kan er echt van genieten elke dag weer. Ze staat midden in ons huis en ik passeer er tientallen keren op een dag. Het is een droom.
Normaal gezien zouden we vandaag eens naar de boekenbeurs trekken want dat is een jaar of negen geleden (daarvoor ging ik alle jaren sinds mijn jeugd), maar het is nu buiten iets te schoon weer dus kiezen we voor een wandeling. De boekenbeurs waar ik vele jaren mijn hartje ophaalde zal dus wederom niet voor dit jaar zijn. Volgend jaar wil ik niet overslaan. Na tien jaar opnieuw eens gaan. Dat zou fijn zijn.

Ik heb trouwens altijd een boekenlijstje.
Momenteel staan er nog twee kookboeken op van Pascale Naessens die ik zou willen.
En Medea en ik van Feline Minne staat er ook op.

Van het leesstoeltje wordt gretig gebruik gemaakt. Niet enkel om te lezen, maar ook om gewoon te schommelen. Hier showt Mats even zijn nieuwe schoenen. Die kocht ik hier . En Niels leest in Eefje Donkerblauw. Eén van de favoriete boeken.
In onderstaande foto zie je meteen ook mijn lievelingsboeken. Die van Karl Ove Knausgard en George R.R. Martin.

 Tot slot vind ik dit laatste hoekje ook goed geslaagd. Momenteel staat er nog een verzorgingskussen en wat (valse)plantjes.
Ik ben ons huis nog steeds volop aan het inrichten. Dat gaat mondjesmaat, maar dat is ook fijn want dan kan je goed nadenken over alles. Zo gaan we onze open haard toch laten branden. Ik ben vooral diegene die dat wil want man vindt hem te mooi daarvoor.

Het huis inrichten, boeken, kindjes, ... daar draait het hier bij ons dagelijks om.

En nu is 't tijd voor een Zondagse wandeling.

Fijne zondag!!

Reacties

  1. leuk hee een boekenkast,bij ons staat die op de logeerkamer en bevat meer dan 6OO boeken!(de merendeel op de rommelmarkt gekocht in heel goede staat voor soms 1,,2,3euro!,maar dat is soms sleuren met zware zakken en we doen ook veeel rommelmarkten).een hele leuke leesstoel heb je!grtn debora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees sinds een tweetal jaar altijd op ereader (voor mij de uitvinding van de eeuw ;-)), maar de boekenkast (met heeeeeel veel boeken) staat nog steeds prominent in de living op een ereplaats! En wat heeft Mats mooie schoenen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)