Suikertest

Bij mijn vorige zwangerschap kon ik er me er vanaf maken, maar nu stond de gyn erop dat ik toch een suikertest zou laten doen. Zeker door het geboortegewicht van onze kinderen (Fee woog ook 4,7 kilo). Hoe vaak ik ook zeg dat het de genen zijn. Men wil de test doen 'voor alle zekerheid'.
En dus ging ik vandaag alweer naar het ziekenhuis waar ik een vies zoet drankje dronk en een uur later mijn bloed liet trekken. In dat uur mag je ook niet gaan wandelen, eten of drinken.
Maar ik ben gerust in het resultaat.

De voorbije week blijf ik ook maar afvallen ondanks de ijsjes :-). Toen de weegschaal deze ochtend vertelde dat er alweer 200 gram af was besloot ik toch maar de chocolaatjes bij de koffie op te eten :-). Het gekke is dat ik ook niet veel meer kan eten zonder me slecht te voelen. Daarom eet ik sowieso kleine porties. Deze avond eet ik wel frietjes met stoofvlees. Dat zal misschien wel helpen om weer wat bij te komen.
Afgelopen nacht had ik ook krampen in mijn benen. Teveel beweging misschien?
Zelf vind ik het niet erg hoor. De baby doet het goed en ik voel me ook TOP.

Verder is oudste weer terug van haar tripje naar zee en heeft weer veel te vertellen.

Nu nog even genieten van de rust en dan is het weer weekend seg. Amai. Wat gaat het weer snel.

Verder hou ik me hier gewoon bezig met de dagdagelijkse dingen zoals de vele was en ik kan tegenwoordig zelfs genieten van een kast uitmesten. Sinds ik ontdekt heb wat een goed gevoel ik daar van krijg zie ik er niet meer tegenop.

Morgen start ook de tekenschool weer.


Fijn weekend.

Reacties

  1. Zo'n test kan geen kwaad. Luisteren naar de mama zou in dit geval beter zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?