Because you are amazing

 To blog or not to blog.
De afgelopen dagen schreef ik verschillende posten, maar elke keer weer besloot ik hem niet te posten na een paar uur bezinning.

Het zijn namelijk al heftige dagen geweest.
Vorige week was ik mijn stem kwijt en kreeg ik koortsblazen. Voor de rest alles oké buiten een enorme vermoeidheid.
Ik heb er nog last van waardoor het huishouden niet altijd even lekker draait.

Ik schreef blogposten over grijze dagen, een andere blog die me ergerde, een incidentje op school (ondertussen allang uitgepraat), ergernissen over overheidsinstanties die mij net iets te controlerend optraden (ivm met een oogartsafspraak die ik uiteindelijk niet maakte, pfff), teveel rommel en was, slapeloze nachten en of ik wel een borstvoedingsfoto moest posten of niet (jammer genoeg een blote. Voor wij het niet kan zien-jammer en mijn kinderen zullen zich er niet aan storen want die zien dat dagelijks :p). Fee is nu acht maanden en acht dagen en we genieten nog erg van het borstvoeden. Jammer dat ze het zoveel vraagt 's nachts.
 Ons kinderen blijven dan weer tot een stuk in de avond energie te over hebben wanneer ik allang in mijn zetel geploft ben.
De slapeloze nachten of eigenlijk onderbroken nachten komen meestal door mijn liefste Fee die 's avonds nog eens wil drinken, maar daarna ook nog de hele nacht door. Waardoor ik 's ochtends mijn bed uit kom alsof ik een kater heb van hier tot in Tokyo. Helaas voor mij is er ook nooit eens lekker blijven liggen bij want kinderen schoolklaar krijgen doe ik op mijn ééntje.
 Liesje had dan weer last van groeipijnen en die heb ik 's avonds laat nog zitten masseren in haar bedje.

De schoot van de man is blijkbaar toch nog groot genoeg voor de drie jongsten :-).
Deze ochtend rommel ik lekker verder met de twee jongsten. Het is woensdagochtend en deze middag moet ik naar de dokter voor mezelf. Het kon niet anders dan deze middag omdat ik anders twee maanden langer moest wachten, maar ideaal is het niet. De jongens gaan ondertussen naar de tekenschool, de twee jongsten even naar de opvang en Liesje neem ik dan mee. Anders gaat het niet.

Verder hou ik het zo rustig mogelijk. Ik lees best veel eigenlijk de laatste weken.
Onze Parijs uitstap is bijna volledig geregeld. Het wordt tof (als er geen zieken vallen).
Over ons oude huis ga ik even niets zeggen. Misschien komt het nog goed.

Fijne woensdag.

Reacties

  1. Borstvoeding is het mooiste dat bestaat, spijtig dat er zoveel 'teerhartige' mensen op de wereld zijn... ;-) Ik duim voor jullie oude huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met borstvoeding heb je minder kans op luchtweg problemen later. Wat een mooie foto van man en kinderen. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier nog iemand die voor borstvoeding is. Baby M wordt in maart 3 en die krijgt ook nog bv. Nog minstens 3 keer per dag, soms minder soms meer. Afgelopen vrijdag was ik blij dat hij nog bv drinkt. Ze hadden zoonlief op school niet goed opgevolgd, met alle gevolgen vandien voor ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hou je goed Sandra,rust genoeg en heb je eens een slechte dag,dan mag je zeker wat stoom aflaten op je blog!!we zijn er om te luisteren(lezen) en het helpt je misschien groeten debora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sandra,

    Ja borstvoeding geven is zeker niet de makkelijkste weg maar het is zo goed voor je kindje en voor de hechting. Mijn dochterke is de helft van Fee (4maandjes dus) en drinkt ook nog veel. Ik ben gestopt met op de klok kijken snachts want ik werd er toch maar gefrustreerd van. Slaapt ze nog bij jullie? Hier in een open spijlenbedje naast ons bed, ik hoef dus maar te schuiven;-)

    Kan je niet wat meeslapen als zij een langer slaapje doet overdag? Ik vind het moedig en bewonderenswaardig wat jij allemaal doet hoor,

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gaf mijn tweeling s avonds altijd een verzadigend flesje. Het lijkt alsof je moet kiezen tussen fv of bv maar je kan ze perfect combineren, hier ging dat toch perfect zo. Bv is het rijkst s morgens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie Feetje lijkt wel erg goed op je man ,vind ik.
    Groeten, Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)