95 000

https://www.blogger.com/home

Jullie denken natuurlijk dat ik daar op zat te wachten, maar ik moet jullie teleurstellen. Het was puur toeval.
Ik zag het cijfer 95000 paginaweergaven en ik had eerlijk gezegd (en nog steeds niet) geen flauw idee wat dit in houdt. Alleen was het zo rond dat ik het even wou vermelden, melden, zeggen, ...

Soms denk ik dat wanneer ik mijn eerste blog nog gehad zou hebben ik toen wellicht veel meer volgers (toen rond de 100)gehad zou hebben dan toen en mijn blog werd toen best veel gelezen.
Er zijn sindsdien veel blogs gegaan en nieuwe bij gekomen.

Maar ik moest weer zo nodig stoppen en herbeginnen en weer stoppen en weer herbeginnen. Zo erg veel Sandra natuurlijk.
Maar ook echt helemaal IK natuurlijk. Het had niet anders kunnen lopen.
Zo gaat dit nu al mijn hele leven en ik heb er geen hoop in dat het ook anders zou gaan zelfs al zou ik het willen.

Maar ik hou nog steeds van schrijven en bloggen en nog veel meer van lezen. Lezen van boeken, van kranten, van boekjes en van blogs. In wat een fijne tijd leven we toch. We kunnen eigenlijk veel levens tegelijk leven door te dromen bij anderen hun leven en uiteindelijk ons eigen leven leiden (wat meestal nog het allerbeste is: bij mij toch).

Blijf lezen lieve lezers.

Reacties

  1. Je stijl van bloggen is er heel erg op vooruit gegaan. Enkele jaren terug ( ten tijden zwangerschap van je meisje) volgde ik eventjes je oude blog en haakte ik af op een gegeven moment. Bij toeval botste ik halfweg vorig jaar op gekwek. trouwe bloggers krijgen een groep trouwe volgers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je weer meeleest. Ik publiceer nu ook niet meer alles wat ik schrijf. Misschien is dat uiteindelijk toch wel beter want ik blog best veel ;-).

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)