Kunst in huis: een tip voor morgen!!

Voor wie houdt van mooie dingen in huis , maar niet de centjes heeft om meteen zo iets moois in huis te halen of niet zeker is of het kunstwerk wel zou passen in het huis.
Morgen is er een speciale dag!

In de krant las ik een artikel over
een mooi kunstwerk huren en dat sprak mij wel aan. Ik ben niet voor de gewoonlijke kaders van Ikea in huis al vind ik sommige prints erg mooi voor op de kinderkamers. In onze woonkamer en hal hangen voorlopig enkel de werken van Peter Goossens. De tulp en de laarsjes. En in onze hal nog ééntje. Ik wou dat ik er meer had, maar dat is er niet van gekomen.
Kunst huren was nieuw voor mij, maar ik denk er zeker nu serieus over na.
En voor de rest zijn het vooral veel foto's. En zelfgemaakte foto's zoals de twee 'werk' foto's die man zelf maakten. Ik liet ze nu afdrukken en wij zijn zeer tevreden. Alleen het formaat valt wat tegen.

Reacties

  1. misschien?van iets te ver de foto getrokken Sandra,je kan niet zo heel goed zien wat het is,of misschien ligt het aan mijn ogen!!ik ben niet meer zo jong en moet al 1leesbrilletje op,knipoog!maar kijk je weet nu toch dat ik mn best deed om te zien wat erop staat(ik vind je boekenkast ook superrr!)groeten debora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kunstwerkje met de tulp is van Peter Goossens (niet de acteur of de kok :-)) en dat met de laarsjes ook. Het andere is van M. Luna. Ik heb er ook nog één van Peter in mijn hal. En dan nog een tweeluik van een Duitser wiens naam ik helaas vergeten ben.

      Verwijderen
  2. Zo zijn wij aan een paar echte kunstwerken gekomen. Eerst gehuurd en later gekocht. De huur ging van de koopprijs af en in die tijd kreeg men ook nog subsidie bij het kopen van een kunstwerk! (in Nederland dus)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig ! Daar is het ook. Je kan huren en dan opsparen en dan kan je ook een kunstwerk kopen uiteindelijk indien je dit wil. Zelf heb ik er al een paar mooie gezien op de site. Helaas zijn zij momenteel allen uitgeleend. Boeken, schilderijen en kinderen in huis. A dream.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)