Stoelen diarree

Nadat ik stoelen zag passeren in alle kleuren, maten en prijsklassen,  nieuw en tweedehands. Zelfs toen had ik DE stoel nog niet tegen gekomen. Er zijn duizenden verschillende soorten stoelen. Verschillende vormen, materiaal, hoogtes. Het kiezen is niet simpel.
Gisterenavond struinde ik het internet af. Deze ochtend weer tot ik het echt te gek voor woorden vond dat ik daar zoveel tijd in stak. Die stoel was toch eigenlijk gewoon om op te zitten uiteindelijk. Hoeveel zou het uitmaken dat het de 'perfecte' stoel was voor bij de tafel (die op 12/12 geleverd gaat worden: ik ben nu al blij).
Maar goed.
Na wat rondsurfen kwam ik onderstaande stoelen tegen. Tweedehands (het zijn niet de stoelen op de foto: die zijn van een meubelwinkel, maar wel dezelfde) kosten ze minder dan de helft. En dus stuurde ik een mailtje en ja. De verkoper heeft ze nog.
En dan moet het gedaan zijn met die stoelen hé. Ik lijd stilaan aan stoelen diarree :p.

 En gisteren schreef ik toch ook nog even wat over mijn kast die uiteindelijk drie maanden later dan gepland zou geleverd worden. Ik heb hen gemaild en hocus pocus. Opeens kan de kast morgen (!!)al geleverd worden. Te gek eigenlijk, maar uiteraard verkeer ik momenteel in hogere sferen.

Mijn dag was sowieso al erg geslaagd. De hulp kwam langs en het huis werd weer eens proper. 's Middags sprak ik af met een vriendin om te gaan lunchen in een zeer rustige boerderij waar ik weleens kom. Beperkte kaart (boerenkost), maar vriendelijke bediening en toch wel gezellig met dingen uit den oude tijd en een oude stoof.
Die vriendin ken ik al uit mijn kindertijd (we waren buurmeisjes), maar we werden pas vriendinnen ongeveer tien jaar geleden. Ze is meter van twee van de kinderen. En ze is mijn slecht geweten (zo zegt ze het zelf). Altijd weer laat ze me kijken naar mezelf. Ze geeft kritiek op een manier die ik kan hebben en laat me mezelf vragen stellen. Vandaag was het moeilijkste onderwerp toch wel werk. Want op dat vlak zijn we zeker tegenpolen. De fulltime werkende moeder van vier tegenover de huismoeder.  We spraken over geld, pensioenen, alles geregeld krijgen enzovoorts , maar ook over luchtigere dingetjes zenne zoals kleren, gsms, op vakantie gaan en ga zo maar door. Drie uren waren zo weer om. O. Ik zou er geld voor geven haar elke week te zien, maar dat gaat niet hé.

Zo. En 't is weer vrijdag.
Ik voel me supergoed, heel gelukkig, ....

Vandaag is de laatste dag voor de Give Away. Morgen laat ik weten naar wie het pakje wordt opgestuurd.

Ik wens jullie een fijn weekend toe.

Reacties

  1. Ze zijn supermooi ! jouw stoelen! en nog voor de helft van de winkelprijs! en dan je kast die morgen al kan geleverd worden ...supergoe nieuws!
    liefs en blijf nog maar lekker zitten op je wolkje ;)
    Fijne avond nog Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hè, zo gaan lunchen met de vriendinnetjes, ik doe dat ook graag! Dan voel ik mij ook happy achteraf. Ik ben gisterenavond gaan eten met mijn collega met wie ik het bureau deel. Ik ben momenteel twee maanden thuis wegens een MS opstoot (ik ben MS patiente) en hij heeft mij weer helemaal bijgepraat, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De stoelen zien er leuk uit super gedaan voor de helft van de prijs. Fijn toch zo heerlijk bij kletsen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)