Puzzelen en vier dagen zonder plannen


 Puzzels van Djeco zijn werkelijk prachtig. Zo schoon dat ze hier zelfs twee dagen gewoon op de tafel mochten blijven liggen. Al was dat met onderstaande puzzel net even anders. Wie nog een cadeautjes zoekt deze puzzels zijn hier alvast populair. Net als kleuren. Dat doen ze hier eindeloos.
De komende vier dagen staat er amper iets op de agenda. Vandaag moet ik jammer genoeg nog even tot aan het winkelcentrum omdat ze gisteren (toen mijn dochter het wou gaan ophalen)de cadeautjes die ik besteld had niet vonden. Eigenlijk waren het twee dingen in twee verschillende winkels en vrijdag had ik al bericht gekregen dat het in de winkel stond te wachten, maar ze waren in beide winkels onvindbaar. Dus zit er niets anders op dan met mijn afgedrukte mails naar het winkelcentrum te trekken. Ik vrees de drukte en het gebrek aan parking, maar liever vandaag dan dan morgen of overmorgen.
Want eigenlijk heb ik helemaal niets gepland tot en met Kerstdag. Gewoon lekker thuis zijn met de kinderen. Koken moet natuurlijk, maar voor de rest moet ik nergens heen. Behalve zo meteen dus.

Mijn wandrek geraakt ondertussen aardig voller en voller.
En ook mijn tapijt uit het andere huis ligt nu schoon gekuist in ons nieuwe huis. Eindelijk! Het is zoveel knusser met het tapijt onder de tafel ook al valt het hier nogal groot uit. Ik vind het prachtig. Ik neem er nog weleens een foto van.

Verder ga ik me morgen ten laatste bezig houden met Secret Santa zodat dat morgen allemaal de bus op kan. Volgens mij ga ik daar even mee bezig zijn...
En wat zijn jullie plannen voor de komende dagen?

Reacties

  1. Dat zijn inderdaad mooie kleurige puzzels en ook geschikt voor kinderen handen. Wat een prachtig wandrek. Hier geen plannen voor de komende dagen, lekker thuis bij de kachel. Fijne dagen samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier gaat het familiefeest met Kerst bij ons door...dus 20 man over de vloer en dat wordt puzzelen in ons vakantiehuisje ;) Maar het lukt : salon buiten en 2 grote tafels bijzetten. Iedereen kan zitten zonder al te veel verhuis! Wat een zegen dat ik 2 grote sterke zonen heb. Enneuh...volgend jaar zit er eentje meer aan tafel! De rest van de vakantie gaat het heel rustig worden, hoewel, rustig? Dat is het bij ons (en bij jou al zeker) nooit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)