Secret Santa 2014: Making & Receiving

 Eergisterenavond ben ik er echt voor moeten gaan zitten om Secret Santa te spelen voor drie andere bloggers. Ik had hun blogs regelmatig gelezen en hoopte maar dat ik iets deftigs bij elkaar geknutseld kreeg. Want Sandra en knutselen dat gaat niet goed samen. Danzij de Flow en wat gerief van de Hema kreeg ik toch een briefpak bij elkaar. En zie.
Vandaag zouden de brieven in de bus moeten vallen. Ik ben zeer benieuw wat ze van hun Secret Santa gaan vinden. Waarschijnlijk zal ik het zelf niet meer kunnen lezen want ik vertrek vandaag met de kinderen (man blijft thuis) naar de Limburgse bossen.

Zelf kreeg ik eergisteren al twee Secret Santa's post.
Onderstaand zelfgemaakt kaartje kreeg ik van Stine. Dankjewel.
 En onderstaand pakje kwam van Saskia.
Een mooi paars papiertje (de flits wou er weer een ander kleurtje aan geven :p) met een gouden lintje en een hartje en poppetje dat ik allemaal in de kerstboom gehangen heb.
 Ook nog een mooi kaartje met hartelijke wensen, een Flow schriftje (jippie), een gevouwen kraanvogel, een zelfgemaakte broche (supermooi, echt waar! Ik hou daar echt van ook al kan ik dat zelf niet maken)en een slinger die hier al omhoog hangt.
Mijn Kerst was dus wel geslaagd :-).

De enige cadeautjes die ik voor Kerst mocht ontvangen.

Gisteren bracht ik meer dan zes uur in de keuken door. Maakte een feestmenu dat niet erg in de smaak viel :S. Niet voor herhaling vatbaar dus.
Met Oudejaar gaan we gewoon Gourmetten zoals alle jaren en op Nieuwjaarsdag brunchen. Dan kiest iedereen zijn eigen eten :-).

Gelukkig hebben mijn grote zonen achteraf de grote afwas gedaan want dat zag ik niet meer zitten. Er moesten ook nog een heleboel valiezen ingepakt worden namelijk. Tot negen uur was ik nog zoet.

En ik ben nog lang niet vertrokken want er dient nog iets omgeruild te worden in een winkel :-( en alle schoenen, jassen, mutsen, sjaals, enzovoorts dienen nog bijeengeraapt worden.
Eer wij hier kunnen vertrekken dat duurt wel eventjes.
Daarom dat de man niet meer mee gaat denk ik. Hij heeft daar zo een hekel aan.
Nuja. Man houdt ook niet van Kerst en ook niet van Nieuwjaar. Het was voor hem gisteren een noodgedwongen thuis te blijven dag :-).

Ik doe dat ook niet graag. Al dat ingepak en uitgepak nadien, maar iemand moet het doen.
En van de feestdagen maak ik gewoon toch IETS. Voor de kindjes.

Mijn goede voornemens voor 2015 zullen voor in januari zijn want ik heb nu even geen tijd meer.

Fijne vakantie nog voor jullie allemaal.

Reacties

  1. Mooie kaarten, wat een creativiteit! :) En wat een leuke mok op je 2e foto! (ik heb iets met mokken...) Inpakken en uitpakken, tja... hopelijk krijg je er deugddoende vakantie voor terug! En vergeet gauw die Kerstmenu! Op naar volgende week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lieve verrassingen. Fijne tijd in Limburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je lieve Secret Santa! De eerste die ik mocht ontvangen! Proficiat met jullie groot gezin! Ik moest even tellen! :) Ik kom zelf uit een gezin van 11 kinderen, dus het was heel leuk om te lezen dat je zelf ook zo'n mooi groot gezin hebt! Voor jou ook een heerlijke kersttijd gewenst en een
    fijn 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie Sandra! Leuke kadootjes kreeg je!
    liefs en alvast mijn beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne vakantie , geniet er maar van! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sandra : dankjewel voor je Secret Santa wensen, zo fijn om op een andere manier wensen te krijgen, zo spannend om iedere dag spannend naar de brievenbus te lopen en hopen dat ... geniet van 2015 !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor de prachtige Secret Santa!! Het was echt een plezier om jouw envelop te openen, de verrassingen bleven maar komen. Ik wens je een héérlijk 2015, met de speciale geschenken tijd, inzichten (voor jou en voor mensen rond jou), geluk en gezondheid!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)