Boompjes

Dit is de weg naar school. Veel bomen, bos, ...Zalig wandelen.

Vandaag wordt mijn oudste zoon zestien. Geboren op een zonnige dag precies om 12 uur 's middags! Nu een lange echte puber die ik zelden op de foto krijg. Een boom in volle groei. Blij was ik dus erg toen hij JA zei toen ik een portret van alle jongens wou laten maken. Op de blog zetten is misschien een stapje te ver, maar ik zal het nog eens 'vragen'.

En ik heb dit weekend al gesmuld van de weekendkranten met keigoede artikels (oa over gewild geen moeder zijn , maar toch spijt hebben) en veel wooninspiratie. In de woonbijlagen waren zoveel mooie dingen.
Zo waren er kinderkamers, tapijten, bureau's, ....

Dit weekend kocht ik ook een paar woontijdschriften waar ik al mijn hartje aan opgehaald heb. Ik hou heel erg van behangpapier en ik zag zoveel schoon papiertjes passeren. Ik heb nog wel wat muren over...
Onderstaande is het nieuwste behang hier. Boompjes. Ik zoek nog een kast voor tegen die muur.
Het wordt een vitrinekast. Zodat het behang ook mooi zichtbaar blijft.
En tapijten zijn ook weer erg IN en ook daar hou ik ook van. De warmte van tapijten.
Kortom. Het was heerlijk lezen in de boekjes en kranten.


Reacties

  1. Leuk behang! EN gefeliciteerd met je oudste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van de zoon. Prachtig behang en een mooi wandelpad.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)