Winkelplezier op vrijdag

Op vrijdag waagde ik het er nog eens op om met de auto de hel in te rijden: van Bornem naar Zaventem. Daar had ik afgesproken met een toffe madam. Zaventem was ergens tussen ons beider woonplaatsen in en we namen er alvast een heerlijk ontbijt in de Ikea. Fee en Esther waren ook mee en S. hielp me met ons Fee, het samenstellen van de stukken voor de kinderkast en het inladen van mijn voiture. Ik denk dat ik haar wat vaker ga meevragen ;-). S. is echt een toffe !! Hiernaast foto van S. en Fee.

Toen reed ik verder naar Aalst waar we bij De Banier nog wat chirokledij gingen kopen. Om dan eindelijk naar huis te rijden.

Een hele dag onderweg, maar de oogst was goed.
De kinderen kunnen nu volledig in uniform naar de chiro en ik kan verder met het inrichten van de jongenskamer door de koop van de kinderkast.

De afgelopen dagen is het gelukt om de kinderkasten uit te mesten. Gelukkig hebben ons kinders niet zo heel veel nieuw gerief nodig. Hier en daar een broek of een legging en wat onderlijfjes. Ze zijn nog goed voorzien dus.
Het was ook op dat moment dat ik vond dat die enorme kast op de jongens kun slaapkamer gewoonweg TE groot was voor die twee. De helft van de kast wordt niet gebruikt. We kunnen ze ook nergens anders zetten dus ik verkocht ze op kapaza en kocht een kleinere.
Binnenkort wordt ook hun kamer geverfd en behangen. Dat behang is echt geen makkie. Wat ik zou willen is nog niet wat de twee jongens van zes en zeven zouden willen. De ene wil de ruimte, de andere dino's , maar ik zou kiezen voor een fotobehang. Zo heb ik een bos gezien met een meertje :-). Ik ben er nog niet uit dus. Ook de prijzen schelen veel. Je hebt al behang voor 30 Euro de rol , maar sommige kosten 100 Euro.
Het verven ga ik toch maar in het wit doen.
Ik vind het wel plezant om daar mee bezig te zijn, maar er kruipt tijd in.

's Avonds was ik bekaf en ben ik al om 9 uur in bed gedoken waar ik nog wel een uur gelezen heb. Ons Fee sliep na een paar moeilijke nachten als een roosje dankzij haar dekbed van de Ikea (lekker knus).

En nu zijn we de zaterdag al aan het beleven.

Reacties

  1. Woehoe, merci voor de lovende woorden !!! Maar gij zijt ook een toffe en dat moeten we zeker nog eens doen hé !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)