Volg jij ook nog?

Aan dit liedje moest ik eventjes denken nadat verschillende mensen me vroegen hoe ze mij konden volgen.

Maar zo erg is het natuurlijk niet want eigenlijk vind ik het ongelooflijk plezant dat er mensen zijn die mijn reilen en zeilen leuk genoeg vinden om te volgen.
En sommige mensen vroegen me ook waar ze een knop konden vinden op mijn blog zodat ze konden volgen.
Bij deze heb ik dat ook maar eens opgelost.

Bloggen doe ik al vijf jaar en sommige mensen kennen me nog van mijn allereerste blog Plukdedag. Deze (lieve) mensen vinden mij altijd weer terug :-). Die blog heb ik ook het langste gehad.
Daarna ben ik wat zoekende geweest in blogland welke kant ik uit wou. Met opgroeiende kinderen vond ik het niet meer zo gemakkelijk om te bloggen over alle koetjes en kalfjes. En ik heb ook eventjes blogloos geweest.

Ondertussen heb ik mijn draai weer gevonden. En blog ik zoals ik dat deed jaren terug, maar ik denk er nu veel meer over na.
En omdat ik altijd zo eerlijk mogelijk probeer te zijn. Ik spendeer soms veel te veel tijd door ermee bezig te zijn of op andermans blogs te lezen. Dat weet de man trouwens veel te goed. Dan krijg ik de vraag : Bloggen zeker?
Net zoals mensen veranderen in de loop van hun leven evolueert mijn blog mee met mij.  Dat zie ik ook bij andere bloggers die ik zelf al jaren volg.

En nu genoeg gekwekt over bloggen. Wie erover denkt zelf te beginnen bloggen raad ik deze blog aan die vol staat met tips.

Twee blogs die ik zelf al heel lang volg.


Nicole

en

Lieve

Natuurlijk zijn er heel veel andere mooie blogs. Over alle soorten onderwerpen, met lelijke en superschone foto's, over kindjes en beestjes, over Eco, maar ook over design, over boeken, over kringloopvondsten, ... Ik krijg er geen genoeg van.

Mij kan je ondertussen ook volgen op Pinterest.

Fijn weekend.







Reacties

  1. Ik lees jouw blog ook al heel lang :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ok!nu heb ik me maar rap(stille)volger gemaakt van je leuke blog!
    fijn weekend en groeten debora

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)