Zo schoon kan 't leven zijn

 Blij als een klein kind ben ik wanneer ik thuis kom en de poetshulp geweest is. Een propere vloer, alles opgeruimd, de kussens netjes in de zetel en de tafel nodigt gezellig uit. Ik kan van daar zo van genieten. Nog een uurtje en dan komen de kindjes uit school en hm. Het duurt ongeveer een half uur en dan is het weer een chaos, maar terugkijkend naar deze foto's kan ik nog even verder genieten.
 Nog even een uurtje en wat leesvoer (dit is wel de foto van vorige week :-), maar mijn oogst vandaag is zowat identiek!)en een kopje koffie. Me-Happy!!


 
En ja. Mijn kleine Fee is deze week vijf maanden oud geworden. Help! Het gaat snel!


Reacties

  1. Wat een fris interieur heb je toch en zo totaal anders dan het vorige, tof!
    Toffe botten ook, met die kleur kan je echt alle kanten op, jeans, kleurige kleedjes en rokjes, is ook helemaal mijn ding. Ideale hak ook lijkt me!
    En ja, als mijn poetsvrouw is geweest ben ik ook helemaal happy! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat je er blij van wordt, zo schoon en opgeruimd. Toch klopt het niet in zo'n gezin daar mag het best wat rommelig zijn. Over 15 jaar zeg je waar heb ik me al die tijd druk over gemaakt en dan ben je al die rommel zo vergeten maar je vergeet nooit hoe mooi je kindjes konden spelen en ravotten in dit huis. Dat is toch vele malen belangrijker. Geniet er maar van. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit! En ja, ik houd ook van schoon en opgeruimd. Wat lastig is als er zoveel kinderen door je huis lopen de hele dag :-) Mooi behang zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)