Wat schaft de pot?

Vandaag was een rustdag na zes veel te volle dagen.
 Ik deed alleen wat moest of zo ongeveer.
Toch wel de noodzakelijke boodschappen gedaan, bedden verschoond, kinderen in bad doen, ...

En wat aten we?

Siciliaanse pasta met gegrilde courgette en olijven. Vegetarisch vandaag, maar ook al is het er DE dag van. Het was toevallig. Omdat het zo uitkwam. 't Was gewoon lekker, maar niet WOW. Een recept van Smartmat. Nog maar eens reclame vandaag voor deze vorm van dienstlevering. Ik ben een tevreden klant.

Verder me veel dingen afgevraagd.
Vragen gesteld aan mezelf.

Wil ik afvallen of niet? Ik heb last van echte vreetaanvallen. Dan eet ik kilo's chocolade bijvoorbeeld en bedenk ik dat het iets moet compenseren. Een gemis.
Af en toe krijg ik de vraag of ik soms zwanger ben (zie zwangere buik!), maar neen dus. De baby is er echt wel al uit...
Ik zou weer naar de Weightwatchers willen, maar ik geraak thuis niet weg. Nooit oppas!

Ga ik voor een spiraal of niet? Het mag nu wel duidelijk zijn dat ik op de man niet kan rekenen qua geboorteplanning. Ondanks onze afspraak zal ik toch zelf het heft in handen moeten nemen (maar niet van harte).

En mijn haar trekt eerlijk waar op niets. Het is maanden geleden gekleurd en geknipt geweest. Misschien zelfs al een jaar geleden. Dat knippen. Ik heb zelf over straat nog nooit iemand zien lopen wiens haar zo erg was als dat van mij dus draag ik het meestal in een knot tegenwoordig. Strak op het hoofd. Mijn uitgroei is gigantisch. Niet alleen sijpelt het grijs door. Ook het donkerbruine komt nu door het rode door. Ik denk niet dat mijn vriendinnen nog met mij willen gaan lunchen zo ;-). Een ontbijt kan nog net als men nog niet goed wakker is.
Gelukkig wordt de aandacht afgeleid naar mijn mooie nagels.

En nu ga ik een theetje drinken.
Straks de dochter en onze gaste nog gaan ophalen en ik zou eigenlijk al liever in bed willen kruipen met een boekje. Gaap gaap.



Reacties

  1. WW kan tegenwoordig ook online ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het en ik heb er ook al aan gedacht, maar of ik dat ga kunnen zonder controle van derden...Die wekelijkse weging op de WW is toch een stimulans om niet te smokkelen tussendoor ;-).

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)