Herfst in 't land

 Gisteren mocht ik aan den lijve ondervinden dat de herfst nu toch in 't land is. Mijn giletje en sjaaltje volstonden niet meer. Een dikke jas had ik nodig voor die wind en regen.  Mutsen en dikke sjaals werden opgediept uit gleuven en hoeken van kasten. Schattig vond ik het wel. De kindjes deze ochtend dik ingepakt vertrekkensklaar. Net nu vandaag de fotograaf komt. Hopelijk kamt de juf de haartjes nog eens wanneer ze vanonder de mutsen vandaan komen.
 Aan de ergernis om vergeten en verloren mutsen, sjaals en wanten de komende tijd probeer ik even niet te denken. Voorlopig zijn ze goed voorzien.

Onderstaande zomerfoto hoort dan ook tot het verleden. Niet meer met de blote billen in het zand in de speeltuin.
 
Ondertussen ben ik fan geworden van Pinterest (Ik ben zo een laatbloeier die dat nu pas ontdekt met dank aan Marlies die me daarop wees). Weetje dat ik tot voor heel kort gewoon collages maakte op grote tekenbladen (moodboards)met prentjes uit tijdschriften. Maar nu heb ik dus Pinterest ontdekt en je kan gerust spreken van een (kleine)verslaving.

Reacties

  1. Prachtig herfstmandje heeft je dochter gemaakt. Ja de zomer is helemaal gebeurd. Jammer. Pinterest is zo geweldig. Er is ook nog een Nederlandse versie genaamd Welke.nl Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahhh jah pinterest is leuk he?? Ik moet altijd oppassen dat ik er niet zomaar mijn tijd langdurig op verdoe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief snoetje heeft Liesje toch!! En zo fier dat ze is met haar herfstmandje, daar smelt je van hè...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)