Mijn roze wolk is vier jaar !

Vier jaar geleden werd Liesje geboren en toen heb ik ontzettend lang echt in een roze wolk (dat mag je letterlijk nemen)geleefd.
Eigenlijk nog steeds want sinds Liesje ben ik niet meer bang voor roze. Voorheen ging ik daar met een wijde boog langs, maar niet meer toen ik zwanger werd van Liesje. Ik heb me compleet laten gaan toen in het roze en doe dat eigenlijk nog steeds...
Vandaag draag ik zelfs (niet opzettelijk)roze. Mijn shirt en oorbellen.

Liesje is dus jarig vandaag en dat vieren wij. Het is hier al veel feest geweest en zij heeft veel geduld moeten hebben dat alle oudere kinderen 'eerst' verjaarden.

En verder blijkt mijn nieuwe coupe succes te hebben. Jazeker. De man heeft het gezien. Hij was gisterenavond heel lief voor mij en ook deze ochtend bleef het maar duren. We maakten zelfs een 'afspraakje' om een koffie op verplaatsing te gaan drinken. En hoewel ik echt niets gezegd heb over mijn frustratie van de voorbije weken kreeg ik achteraf er bovenop nog eens een zeer lief smsje.
(Dat hij een leuk vrouwtje had en dat het fijn koffiedrinken was:ooooooooooo).
Deze ochtend was hij wel verbaasd dat ons Liesje jarig was, maar daar was meteen de belofte om eens vroeger thuis te zijn.

Oja. Mijn coupe wordt ook door anderen opgemerkt. Het is dan ook nogal een verschil. En neen: ik heb er nog geen foto van getrokken.

Vandaag is trouwens een goednieuwsdag. Langs alle kanten komt er positiefs aanwaaien.

We genieten dus nog eventjes van het stralende zonnetje en onze jarige en van elkaar.
Vanavond een wijntje denk ik ;-).
Foto's onderaan zijn van ons Liesje...

Reacties

  1. Gefeliciteerd met Liesje! En heel fijn dat je coupe zijn werk doet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met Liesje! Fee lijkt trouwens erg op haar als baby.
    En fijn dat je man je nieuwe coupe op heeft gemerkt. Hopelijk maakt hij de aankomende tijd wat meer vrij voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je wolkje! Mooie meid.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)