Life is too short to wear boring shoes & the new hair

 Ik kan maar één ding zeggen. Die schoenen zitten geweldig goed.  Perfect eigenlijk. Ik ben ze een paar keer voorbij gelopen in de winkel. Ik zag ze voor het eerst in Roeselare ergens in augustus en kwam ze telkens weer tegen. Ook thuis dacht ik af en toe aan DIE schoenen. En op een dag trok ik ze aan en what a feeling. Ondertussen hebben ze me al meermaals ergens gebracht en zijn ze al uren aan mijn voetjes geweest.
En dan mijn nieuwe kapsel. Ondertussen toch ook al een paar weken (ik zou al bijna opnieuw naar de kapper moeten!). Niet dat je er veel op ziet op de foto, maar het was één van de eerste foto's van de nieuwe look.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)