De boekentassen op stal: Vakantie! Jeuj!

 Deze week geen boekentassen, brooddozen, huistaken, lezen, zwem-en turnzakken.
Gewoon heel veel tijd om te bakken en te smullen. Om eens een uitstapje te maken.
Want dit jaar gaan we voor de verandering eens niet op vakantie tijdens de herfstvakantie. Zo krijg ik meer centjes voor andere zaken...
Maar dat wil niet zeggen dat het een saaie vakantie wordt!
 Gewoon lekker moederen.
 Mijn blogboeken arriveerden ook en ik ben zeer tevreden. Prachtig! (maar eigenlijk niet goedkoop bij nader inzien toen ik ook nog eens douanekosten moest betalen)

 Vakantie is ook lekker lang in je ondergoed rondlopen...

Onze grote kinderen hebben ook grootse plannen. Ze willen onze gigantische kelder 'aanpakken'. Eigenlijk is het geen kelder, maar één groot speelparadijs, maar ze vinden het er te grijs en te leeg en te ongezellig. Dus gaan ze schilderen en hoekjes inrichten. Er komt een hangplek voor jongeren, een striphoek voor Wouter, een poppenhoek voor Lies en een racebaan voor de jongens. En er komt meer licht om de donkerte wat te verdrijven.
Ik ga me er niet mee moeien. Ik heb al genoeg te doen met den boven.
Plezant is het wel.
En nu ga ik aan de kook beginnen. Smartmat natuurlijk.
Ik ben een grote fan van Smartmat die me het lekker makkelijk maakt. Deze week aten we al onderstaande taco's die erg in de smaak vielen.

 
Fijne vakantie voor jullie ook!

Reacties

  1. Geniet van de vakantie. De boeken zijn wel mooi geworden ondanks de prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Sandra, hoe laat je die blogboeken precies afdrukken? Ingewikkeld? Heb je een link? Merci alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet alleen voor de kindjes is vakantie fijn, ook voor de mama is het fijn en meer ontspannen! (allé vind ik toch, al ben ik mss wat bevoordeeld wegens werkzaam in het onderwijs...)
    Leuke vakantie dus voor iedereen! (de staycations zijn vaak nog het best, ook voor mij!)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)