Huis te Koop op donderdag



Ons andere huis is opnieuw in de verkoop. Deze keer bij een makelaar in Dendermonde. Men zegge het voort... We wonen er zelf NIET meer voor alle duidelijkheid! We wonen sinds maart in Bornem.

Na de ochtendrush ging ik samen met ons Fee een koffie drinken. Cappucino en Latte en een muffin erbij. 't Heeft gesmaakt.
Nadien ging ik door om nog wat kleinigheden te kopen zoals kousen voor de man en mij en een riem voor mij voor in een kleedje. Ik vond precies wat ik zocht en dat is toch wel uitzonderlijk. Vaak heb ik iets in mijn hoofd, maar vind ik het gewoonweg nergens, maar vandaag dus wel.

Het goede nieuws vandaag was dat we meer dan 400 Euro terugbetaald krijgen van de Elektriciteit. Leve de zonnepanelen én het zuinig omspringen met de energie. Ons toekomstige voorschot daalt ook met 20 Euro per maand. Heel fijn is dat !!

Koken deed ik weer deze middag. Schelvis in citroensaus met petatjes en groentjes (snijbonen, brocolli en worteltjes).
Ons jongens gingen vandaag naar het bos en het was een heerlijk weer.

Toen ik de blog van mamavanvijf las gisteren kreeg ik de kriebels om zelf kasten uit te mesten en gisteren deed ik er al één: Fee. Vandaag doe ik Mats !! Ons Fee had veel kleertjes die weg mogen van maat 50 tot 62 dus wie een mama kent die een meisje krijgt of net heeft. Er zitten echt pareltjes tussen. Ik moest ook niets nieuws voor haar kopen. Ze heeft nog genoeg kleertjes. Makkelijk !
Benieuwd wat het bij Mats gaat zijn. Van alle kinderen is Mats diegene voor wie ik voorlopig de minste kleren koop. Ik weet niet hoe dat komt eigenlijk. Voor hem heb ik veel gekregen kledij en af en toe komt er wat van Thijs, maar dat is dan net iets te groot.
Na Mats zal ik de kast van Lies doen. Dat wordt een hele klus. Dat weet ik nu al. Zij heeft van alle kinderen de meeste kledij.
Ik heb ook kledij weg te geven voor een jongetje: maat 80 ongeveer.
Wie te kleine kledij van ons Lies kan gebruiken. Dat zal maat 92 ongeveer zijn.

Mijn eigen kast moet ook nog aan de beurt komen want meer dan de helft van mijn kleerkast is te kleine kledij. Ik hou dat nog bij voor wanneer ik tien kilo lichter ga zijn, maar dat duurt ondertussen wel lang :-). Ik draag momenteel nog het liefste zwangerschapskledij of kledij waarin ik makkelijk de borst kan geven.

Zo. We gaan de avond in...

Zo gaan we de avond in.

Reacties

  1. Hoi, men tante van de crèche kent een paar mensen die het heel moeilijk hebben en die kledij goed kunnen gebruiken, mss een tip voor als je niemand anders een plezier kan doen ermee? Grts.s.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)