Hoera. Niels is negen !





Negen jaar geleden werd ik voor de zesde keer mama. Een derde zoon voor mij en de eerste voor Tim. Gemaakt in Las Vegas en geboren negen dagen na de uitgerekende datum. Het moest mijn eerste thuisbevalling worden, maar draaide anders uit. Toch was het een zeer mooie bevalling begeleid door mijn vroedvrouw Delphine. Een vrouw die ik eeuwig dankbaar zal blijven omdat niemand mij nadien nog zo goed heeft kunnen begeleiden.



 
 Nu is hij een pientere kerel. Slim, maar ook erg eigenwijs.
Vandaag zit hij in het derde leerjaar en heeft hij veel vrienden.
 
We vieren met taart, cadeautjes, vlagjes, ...
Want een geboortedag moet gevierd worden.

 
 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)