Ons kleine paradijs

 Zaterdag kwamen we aan en het was zo een mooie dag. De hele dag waren we buiten en we aten weer vis van bij de visboer (die er elke zaterdag staat).
 Zondag was nog een mooiere dag en maakten we een fikse wandeling. Ons Feetje kan ook al flink stappen en klimmen. Hier de klim naar den dijk. Nadien genieten van het prachtige uitzicht. Rechts ligt de camping en links is het natuurgebied De Pluimpot.
 Nadien naar het strandje. De mooiste schelpen zoeken en krabjes spotten.

 Mooie lucht, heerlijk zonnetje.

 Nadat we opnieuw wandelden bovenop den dijk was het tijd om nog wat rond te fietsen, te kleuren op 't straatje, te babbelen met de buren, enzovoorts.
 En zondagavond reden we weer terug tussen de velden en het water met spijt want vandaag begon 't school terug. Het is daar zo een beetje ons kleine paradijsje.
 Vandaag vierde Niels zijn verjaardag op school met zijn favoriete cupcakes.
Vandaag ging Mats naar de tandarts en joepie: geen gaatjes en netjes gepoetst.

Mijn auto zei foert (lege batterij)dus ik moest met onze mini auto rijden (we hebben twee auto's. Na de perte total van de dochter konden we voor een hele kleine prijs de auto overkopen van mijn grootouders, maar daarover later meer).

Omdat Mats thuis was vandaag liet ik meteen zijn kids ID vervangen want die verviel. Dus foto's trekken (14 Euro. Amai)en naar het gemeentehuis (8euro). Want hier moeten de kindjes erbij zijn. Ik weet niet of dat ook zo is in alle gemeenten.

Mijn dag was zo om. Van het zonnetje heb ik vandaag niet kunnen genieten, maar 't kan niet alle dagen feest zijn.

Vanavond maakte ik zalm in de oven met warme tomaten en olijven. Yammie.

Hebben jullie genoten van de zon de afgelopen dagen?

Reacties

  1. Wil je mia en christiane vele groetjes doen van ons allen? Hier is cédric niet binnen te houden met dit weer. Huj had de tuinslang te pakken gekregen:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga ik zeker doen. Mia heb ik nog niet gezien, maar Christiane, Iris en Milan wel. Je weet toch dat Christiane grootmoeder geworden is hé. Ons kleine kinderen zijn ook 't liefste van al buiten. Ik ga ook eens op bezoek bij je komen, maar wel als we buiten kunnen zitten op 't terras want met die hoop binnen. Dat wil ik je niet aandoen :-).

      Verwijderen
  2. Heerlijk genieten samen. Voor kinderen ook nog eens gezond al die buitenlucht. Ook voor de mama en papa natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)