Mijn kapaza shop en opruimeritis

De vraag waar men mijn kapaza shop kan vinden kwam al een paar keer langs dus geef ik even de link via deze. Over de prijs is steeds te praten/mailen trouwens.

Mengelmoes shop


Ik ben ook dit weekend weer heel erg aan de opruim. Werkelijk alles moet er aan geloven. Mijn boekenkast in de woonkamer is weer helemaal opgeschoond. Ik heb zelfs weer plaats in mijn boekenkast. Vroeger had ik in elke kamer van ons huis boekenrekken vol boeken. Nu heb ik alleen dit boekenrek nog en de stringrekken. Ik heb dus echt al heel veel boeken weggedaan in mijn leven.

Er komen weer een hoop boeken in de shop. Helaas verkopen die voor geen meter (haha).

De man is nu de jongens gaan ophalen van chiroweekend en nu heb ik even tijd om te bloggen.  Deze middag ga ik de keuken aanpakken. Het stringrek moet heel erg opgekuist worden. Ik wil er niet meer zoveel op. Een paar kookboeken die ik nooit gebruik gaan ook kapaza op.

En ja. Er zijn ook nog heel veel spullen (kledij, decoratie, meubels). Ik zet niet alles op het internet. Veel gaat ook naar de kringloop of het containerpark.

Ik raad het iedereen aan. Zo een grote opkuis. Het geeft zeer veel rust.
Er mag een mand met speelgoed blijven staan in de woonkamer (dino's, auto's en een paar poppen). De rest moet weer naar de kelder.

Mijn was is zo goed als bijgewerkt.
Wanneer ik op de bureau dit zit te tikken zie ik mijn woonkamer en een lege tafel.
Af en toe moet die echt leeg. Vaak ligt hij vol was en eigenlijk word ik daar een beetje lastig van, maar voorlopig heb ik nog steeds geen andere oplossing. De keukentafel zou wel een optie zijn en het zou ook een reden zijn om de was telkens naar boven te verhuizen omdat er anders niet gegeten kan worden. Dat ga ik toch maar eens proberen.

Na de keuken pak ik den boven weer aan. Daar ben ik eigenlijk stelselmatig mee bezig. Maar je kan niet alles willen :-). Vandaag deed ik weer de jongenskamer.

Ik blijf natuurlijk wel bezig met die bende.
Werken aan mijn conditie doe ik vandaag door vooral veel trappen te lopen.
Al ben ik wel van plan om na de opkuis van de stringrekken te stoppen en gewoon mijn zetel in te ploffen met of zonder boek tot het tijd is om te koken.

De rest zal voor de komende dagen zijn. Voor volgende week heb ik min of meer een lege agenda (dat komt goed)buiten woensdagnamiddag.

Er volgt dus nog heel wat meer in de shop.

Ook de zoektocht naar een zuinige auto blijft aan de gang. Een lezeres van mijn blog heeft me hierin zelfs enorm geholpen door enig opzoekwerk te verrichten waarvoor dank.

Fijne woensdag voor allen.


Reacties

  1. Een opgeruimd huis geeft een opgeruimde geest da's mijn idee maar met kids (en ik heb er maar 2) is dat quasi onmogelijk. Hier werd manliefs bureau helemaal uitgemest en ook alle kleerkasten moesten er al aan geloven ! groetjes Stine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Stine.
      Maar we kunnen wel proberen het zo goed mogelijk bij te houden. Ik ben nu blij met onze enorme speelkelder zodat ik het speelgoed boven binnen de perken kan houden. Dat scheelt een hoop ;-).
      Mijn werk voor vandaag zit er ook weer op. Morgen een blog over het resultaat. Echt een groot verschil.
      Groetjes.

      Verwijderen
  2. Lekker opruimen zal nodig zijn regelmatig ook in een huis waar maar 2 mensen wonen. Ook hier wordt regelmatig weg gedaan al kan ik dat maar moeilijk. Probeer er vaak nog iets anders mee te doen! Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was vroeger ook meer een verzamelaar, maar daar heb ik steeds minder problemen mee.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)