Heerlijke vrije dag

Vandaag heb ik vooral heel erg aan mezelf gedacht en dat begon door 's morgens af te spreken met een vriendin en we hadden allebei een hoop te vertellen.
We dronken liters koffie, aten er broodjes en wat fruit bij en nadien gingen we nog even 'shoppen'.
Zij kocht een mooie handtas en ik kocht een rokje en shirtje voor ons Fee. Voor zover het 'shoppen' want we zijn tegenwoordig allebei geen grote spenders meer.

Nadien moest zij een kuis gaan doen en kwam ik alleen thuis want de kinderen aten vandaag op school en Fee was in de opvang.
In huis rook het heerlijk en het was zo erg opgeruimd en gekuist want jippie: de poetshulp was langs geweest.
Daarna heb ik dus nog lekker twee uur hard van genoten met een boek in de zetel.




Wat heerlijk : zo een vrije zelf uitgekozen dag.

Verder schoonde ik mijn mailbox op  en schreef ik me uit voor tientallen nieuwsbrieven.

Na schooltijd las ik nog even de krant en ging ik ons voedsel halen bij de voedselteams.

En nu : frietjes!!

Morgen worden we weer wat actiever, maar vandaag is 't lekker luie dag.
Wat is het ontzettend fijn om zelf je dag in te delen en zo een dag gewoon te kunnen meemaken. Het is vrijheid en ik ben er dankbaar om dat dit kan.

Fijn weekend.

Reacties

  1. klinkt heerlijk. Geniet van het weekeind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n gezellige tafel. :) je hebt een inspirerende blog! Waar is de mooie lamp van als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lamp is van Dixon. We hebben er ondertussen twee hangen. Ze zijn wel prijzig, maar gaan waarschijnlijk heel lang hangen want we vinden ze ook supermooi en ze geven een heel mooi sfeerlicht.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)